A csónaknak nevezett kenu szerintünk minimum hajó.

2010. február 18., csütörtök

Megtaláltam! Megtaláltam!


...vagyis "εύρηκα - εύρηκα" - kiáltott fel Arkhimédész, amikor carrarai márványból készült kádjában rájött arra, amit ma már minden iskolás korú gyerek versbe szedve, kívülről fúj, hogy "minden vízbe mártott test..." Így aztán már nem is szükséges itt róni a sorokat, hogy miért nem süllyed el egy kenu a vizen, miért nem egyszerűen csak azért, mert "könnyű". Ugyanis éppen e probléma kalandor-blogos taglalásának lehetőségein túráztattuk agyunkat, amikor megint valami különlegességre bukkantunk! Szerettünk volna nem egyszerűen átmásolni egy wikipédiás szócikket, vagy valami Szertárbloghoz hasonló, netes forrást átemelni, hanem valami "személyesebbet", ámde pallérozattabbat kidoboltatni. 
.
Aztán mégis: keresés közben túl hirtelen és váratlanul lobbantott technofil erotikától sem mentes lángra az alábbi performansz/projekt/műtárgy, hogy ne tudjunk továbbadásának ellenállni! Külön öröm, hogy ezzel nagyon azért nem rugaszkodunk el illetlenül a blog témájától - nem mintha néha ez nem esne kifejezetten jól. A dologról készült, alant beágyazott film Pálfi Gyuri Hukkle c. filmjére is rímel - de nem csak ezért szeretjük. Igen, megtaláltam, megtaláltam! Nem azt amit kerestem, de valami sokkal jobbat!



Aki Fabio Vialle munkáiról többet és mást is szeretne tudni, az legjobban teszi, ha itt kezdi!

Na jó, jó...,de mér' nem süllyed el?



Sz'A'


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése